Garantie & Reparatie
Garantie & reparatie
AvantGarde biedt de beste kwaliteit voor de scherpste prijzen. Toch kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is of dat kapot gaat nadat u dit in gebruik heeft genomen. Vaak vind u voor kleinere problemen een oplossing in de handleiding van het artikel of op de website van de fabrikant/het merk.
Vindt u in de gebruiksaanwijzing geen oplossing, dan kunt u uiteraard ook contact opnemen met onze klantenservice. Voor een snelle afhandeling vragen we u de afleverbon en artikelgegevens bij de hand te houden.
We kijken natuurlijk of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op uw persoonlijke situatie van toepassing zijn en zorgen samen met u voor een passende oplossing.
Retour zenden van een artikel
Het kan zijn dat na telefonisch overleg met AvantGarde, een artikel retour moet worden gezonden. Voor dat u dit doet hebben wij enkele gegevens van u nodig. In onderstaand formulier kunt u uw gegevens invullen en naar ons verzenden.
Wanneer wij uw bericht hebben ontvangen krijgt u van ons een formulier wat u bij het te retourneren artikel mag stoppen.
Stuur nooit zomaar een product terug, neem altijd eerst contact met ons op! Dat kan via de gegevens op onze contactpagina, of u vult onderstaand formulier in.