Bestelproces
Het bestelproces:
Stap 1. Bestelling plaatsen:
Nadat u uw gewenste producten in het winkelmandje heeft geplaatst kunt u de bestelling afronden.
U kunt ervoor kiezen om een account aan te maken of een bestelling te plaatsen zonder account.
Als u uw bestelling heeft gecheckt vult u de verplichte velden t.b.v. uw NAW gegevens in.
U krijgt dan ook meteen een overzicht met de totale kosten inclusief de verzendkosten.
Stap 2. Betalingsmethode kiezen:
Bij ons kunt u via verschillende betalingsmethodes de bestelling voldoen.
Zie ook de pagina Betaalmethoden voor meer informatie over de verschillende mogelijkheden.
Als u een betalingsmethode heeft gekozen kunt u de bestelling afronden.
Als u kiest voor 1 van onze directe betaalmethodes zal u doorgeleid worden naar de desbetreffende betalingspagina.
Kiest voor een andere betaalmethode krijgt u van ons verdere instructies.
U ontvangt na het afronden van uw bestelling een e-mail met daarin een overzicht van uw bestelling.
Stap 3. Verwerking & verzending:
Zodra uw bestelling bij ons binnenkomt wordt deze door ons gecheckt. Mocht u betaald hebben via 1 van de directe betaalmethodes wordt de bestelling door ons direct in behandeling genomen. Indien u heeft gekozen voor een andere betaalmethode krijgt u van ons verdere instructies.
Wij hanteren 2 type verzendingen :
Verzending via een pakketdienst:
Als uw bestelling via onze pakketdienst wordt verzonden krijgt u op het moment dat uw pakket hier weggaat een Track and Trace van onze pakketdienst.
Hiermee kunt u de voortgang van uw zending volgen. De looptijd van deze zendingen (Indien voorraad producten) is 2 - 5 werkdagen.
Verzending via een transporteur:
Mocht uw bestelling door omvang, gewicht of breekbaarheid niet met de pakketdienst meekunnen en via een transporteur worden verzonden nemen wij eerst contact met u op.
1 van onze medewerkers zal zodra uw bestelling hier klaarstaat voor verzending contact met u opnemen om een leverafspraak in te plannen.
Er moet nml. iemand aanwezig zijn om te tekenen voor ontvangt.
Nadat u een afspraak heeft gemaakt omtrent de leverdatum ontvangt u op de dag van levering van onze transporteur een Track and Trace met daarin een tijdsvak van 3 uur waarin de aflevering wordt verwacht.
Komt u uw bestelling afhalen?
Het is ook mogelijk om uw bestelling zelf af te komen halen bij ons magazijn te Ulft.
Als u hiervoor kiest zal 1 van onze medewerkers contact met u opnemen om af te spreken wanneer u de bestelling komt afhalen.
Wij zorgen dan dat de bestelling klaarstaat als u hier komt.
Mocht u vragen hebben omtrent het bestelproces kunt u contact met ons opnemen.